2010/03/04

20.

Nu ska jag bete mig som en äkta bloggare, och göra det i framtiden. Synd att ni har blivit så otroligt dåliga på att kommentera bara! Dem senaste dagarna har jag varit med personerna nedan (Maria och Klara) + Clemman, som inte är med på bild, utan har istället fotat. I tisdags var vi at my place och åt mat.
Vi skrev även kärleksbrev till varandra, åt polly, spelade med andra ord, hade chatroulet, skrev på armar, spelade gitarr, pratade om mens och somnade på samma madrass.
I onsdags åkte vi in till stan efter att ha segat runt. Vi var trötta som fän efter att ha sovit fyra timmar, och jag som måste sova typ tolv.
Vi var hungriga, köpte kläder och åt lite mat. OCH blev uppraggade av nioåriga fjortisar. Frästande, men vi kunde motstå deras charm.
(Nej, peace-armen tillhör inte en bebis. Det är min arm.)

Efter en mycket stor beslutångest åkte vi hem till mitt andra place. Lagade pasta, frös, drack te och jag sålde lite av alla mina miljontals klädesplagg. Det slutade med att dem andra blev fattiga, och jag blev rik. Hihi. Om ni vet att ni vill köpa något av mig är det bara att säga till! För jag säljer ungefär 80% av alla kläder jag har.

2 comments:

  1. Schysst att man får läsa här!
    Kolla in min nya, egen-ägda, blogg på sekunden sistah! :)

    Och fortsätt skriva, annars har jag ingen koll på dig ju! ;)

    ReplyDelete
  2. dom där sjuuuuuuuukt fina glasögonen, vart har du funnit dom? Kyss

    ReplyDelete