2010/03/07

22.

Hej. Jag har varit jättedeprimerad nu i två timmar och typ gråtit. Velat dö. Velat skära mig (nej fyfan det skulle jag aldrig kunna göra, men ni förstår tanken). Velat hoppa från fönstret och dö av antingen det, eller av att jag förfryser i snön. Har bara känt att jag är den sämsta personen som finns i universum. Men! Sen kom jag på, efter att varit ledsen över att jag får gå på festival om tre år (!!!). Att jag ändå bara vill gå för att vara på campingen, så då kan jag lika gärna tälta i en skog. Så kära vänner, vem är med mig? Vem vill ut i friluftslivet? Vem vem vem? Jag har en känsla av att mina vänner är alldeles för tråkiga för detta. Men jag ska lyckas övertala några. Jag ska ut i skogen. Sen kan det här med att jag helt plötsligt blev rätt glad igen ha att göra med att världens finaste pojke är världens finaste. Rätt troligt sådär va. Realistiskt. Och. Bra.

8 comments:

  1. Anonymous7/3/10

    ja är lätt på!

    ReplyDelete
  2. men man kan ju inte säga det anonymt ju, vem är du? haha!

    ReplyDelete
  3. jag är inte tråkig! jag är fett på!

    ReplyDelete
  4. SimonPerEvertFlood7/3/10

    Ååååh! Fanny :D<33333333333333 Jag är pååååååå :D :D

    ReplyDelete
  5. Rätta takter! Ut i skogen bara. Gör inte som din bror i så fall bara, om du nu kommer ihåg hur det slutade för mig... ;)

    ReplyDelete
  6. jag är väldigt på
    och under för den delen

    ReplyDelete
  7. fan vad najs ny!

    ReplyDelete
  8. Anonymous9/3/10

    oooooj hur skulle DET gå simmä. hahahahhahahah gupp i tältet

    ReplyDelete