2010/03/07

21.

Igår sov jag tre timmar, sen mötte jag upp Klara & Josefine för att åka till Södertälje och köa till min f.d favorit Markus Krunegård. Kommer ihåg i somras då jag nästintill var besatt av honom. Vi hade med oss väldigt mycket mat och godsaker om man jämförde med dem andra som åt typ ett kex på hela dagen. Iallafall. Vi hade det jättetrevligt. Konserten var fin, jättefin. Förutom en ynka detalj: en läskig kille som först hånglade med sin flickvän, och fem minuter senare försökte knäppa upp min bh. Han gjorde mest bort sig. Det var kul. Markus är väldigt fin, spelade min favorit Stjärnfallet och sa "Tack Södertälje, det här var verkligen speciellt." Nutte. Vi var faktiskt halvdöda när vi skulle åka hem. Men på pendeltåget fick vi erbjudandet att åka till Camilla där det var folk, och tackade ja. Trots att vi nästan sov på tåget. Hos Camilla var det myse. Lite kallt bara. Idag borde jag inte göra något annat än att plugga. Men det gör jag förstås inte. Imorgon är det skola. Döda mig. Förresten tycker jag bara Salem bara blir bättre och bättre.

No comments:

Post a Comment