2010/03/08

23.

Igår gick jag hem från skolan och upptäckte att jag hade feber när jag kom hem. Så jag är hemma idag med. Då borde jag väl egentligen passa på att plugga, men det gör jag inte. För jag suger. Det blir nog inget gymnasium för mig, så dålig som jag är. Blev så ledsen över att sitta här inne nerbäddad i sängen att jag gick till Ektorp utan att duscha och klä på mig. (Alltså inte naken utan i pyjamas). Skabb skabb. Aja. På Ektorp införskaffade jag mig det bästa som finns när man är sjuk (ovanstående bild). Hehehe. Fast. På vägen hem så råkade jag klivia i typ en halv meter djup vattenpöl (snarare sagt geggapöl). Och mina stackars converse blev... bajsbruna.
Nu ska jag se på Sex and the city, äta godis och kaaanske lite senare plugga lite franska och musikteori.. För det vore nog rätt smart med tanke på att jag har prov den här veckan. Skjut mig. Nä. Jag är faktiskt lite glad. För snön smälter ju iallafall, trots att jag inombords får ett rätt stort dampanfall på geggan. Och det är soooool. Och så fick jag ett nuttesms imorse. Och jag verkar få med mig folk på tältningen(?). Hm. Ja. Byyye blooggen!
Juste! Det där diskuterade jag med Magnus igår. Vi kom fram till att man inte säger "Hej bloggen" och "Hejdå bloggen". Men nu gjorde jag det ändå. Buuusigt.

No comments:

Post a Comment